برگزاری آزمون پایان دوره آشپزی عمومی ویژه هتل‌ها و رستوران‌های مشهد

آزمون پایان دوره آشپزی عمومی ویژه هتل ها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی با نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در مراسم آزمون پایان دوره آشپزی عمومی ویژه هتل‌ها و رستوران‌های مشهد، گفت: این دوره برای هتل‌های مشهد ضروری بود که مجوز دوره‌های آشپزی را برای هتل قصر صادر شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی عمومی ویژه هتل ها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی افزود: این دوره از دوره‌های مصوب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که برای افراد شرکت کنند گواهی نامه نیز صادر می‌شود.

وی در ارتباط با اینکه اولین دوره آشپزی عمومی است که هتل قصر برگزارشده است و گواهی نامه پایان دوره را اداره کل صادر می‌کند تصریح کرد: این در این دوره آموزشی ۸۰ نفر فراگیر با مربی گری استاد سیدمحمدجواد غفوریان آموزش دیده اندو این دوره به نحو خوب و با کیفیت برگزار شده است.

بید خوری افزود: ۲۱۲ نوع غذا و بیش از ۶۰ نوع دسر تهیه شده است و با توجه به این که با کیفیت مطلوب برگزار کرده اند امادگی داریم که دوره‌های مصوب آموزشی دیگر را نیز به این موسسه واگذار کنیم.
 

انتهای پیام//ا. آ
 

آزمون پایان دوره آشپزی عمومی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار