مراجعه بیش از یک میلیون و ۱۲۶ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از مراجعه بیش از یک میلیون و ۱۲۶ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، میثم حجتی‌پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در ۹ ماهه امسال بیش از یک میلیون و ۱۲۶ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۵۳ هزار مراجعه کننده بود، رشد هفت درصدی را نشان می‌دهد.

وی تعداد افرادی که در این مدت به اورژانس مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مراجعه کردند را نیز بیش از ۱۸۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت : در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از پنج درصدی داشتیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۷ هزار نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شدند، گفت : تعداد بستری‌شدگان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۸ درصد بیشتر شده است.

حجتی‌پور درباره اعمال جراحی انجام شده در این مدت نیز یادآوری کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۹۸۰۰ عمل جراحی برای بستری شدگان انجام شده که تعداد اعمال جراحی نیز ۴.۷ درصد بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۳۸۰۳ مورد زایمان نیز در مراکز درمانی تامین اجتماعی صورت گرفته، تاکید کرد: در تعداد زایمان‌ها کاهش ۶.۲ درصدی داشتیم که دلیل آن نیز کاهش هفت درصدی موالید در کل استان بوده است.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در این مدت سهم زایمان‌های سزارین از تعداد کل زایمان‌ها ۴۵.۵ درصد بوده است.

وی تاکید کرد: این میزان ارائه خدمات در دو بیمارستان حضرت معصومه (س) و شهدا، پلی کلینیک‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی بوده و میزان قابل توجهی از ارائه خدمات به بیمه شدگان نیز در مراکز غیرملکی و طرف قرارداد بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

مراجعه یک میلیون و ۵۳ هزار نفر به مراکز درمانی در سال گذشته

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار