وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در کرمان/ افزایش گرد و غبار در ریگان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک درسطح استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مریم سلاجقه کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان کمی ابری به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت:فردا نیز وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک را در استان داریم.

وی افزود: به دلیل وزش باد و گرد و خاک رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کرمان –یزد و کرمان – سیستان و بلوچستان و شهداد –نهبندان را دارند از وضعیت جاده‌ها با خبر باشند.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید و کاهش کیفت هوا تا فردا در استان وجود دارد بیان کرد:کودکان، سالمندان و بیماران قلبی از رفتن به فضاهای باز خوداری کنند.

وی اظهار کرد: شدت وزش باد در شهرستان ریگان بیشتر از مناطق دیگر استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در حالی کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

وضعیت جوی استان کرمان

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار