جانشین پلیس راه استان گیلان خبرداد؛

برفی و لغزنده بودن محور‌های کوهستانی گیلان / ۱۶ مجروح بر اثر تصادف در ۲۴ ساعت گذشته

جانشین پلیس راه گیلان گفت: محور‌های کوهستانی استان لغزنده است و برای تردد در این مسیر‌ها داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: با توجه به بارش باران و برف در محور‌های کوهستانی استان و لغزنده بودن معابر، رانندگان باید با احتیاط بیشتر تردد کنند.

وی، به بارش برف در محور کوهستانی اسالم به خلخال اشاره کرد و افزود: به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای تردد در این مسیر الزامی است.

جانشین پلیس راه استان گیلان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۵ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای ۱۶ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

سرهنگ جابر صفاری افزود: تخطی از سرعت مطمئنه و رعایت نکردن حق تقدم از مهم‌ترین علت‌های تصادف در جاده‌های استان است.

وی، با اشاره به اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

جانشین پلیس راه استان گیلان، از اعمال محدودیت ترافیکی تا روز پنجشنبه در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای عملیات نصب سرامیک تونل، محدودیت ترافیکی تا روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در باند شمال به جنوب کیلومتر ۷۰ تا ۷۱ محور رشت – قزوین اعمال می‌شود.

سرهنگ جابر صفاری افزود: رانندگان در زمان اجرای عملیات می‌توانند ازمسیر جایگزین، مسیر شمال به جنوب از طریق کنار گذر و مسیر جنوب به شمال از داخل تونل با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط تردد کنند

وی، با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های استان عادی است ، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

محور‌های کوهستانی گیلان برفی و لغزنده است

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.