اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی در هسته مرکزی شهر مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت : در صورتی که با آستان قدس به توافق برسیم تا پایان امسال ،مرحله اول طرح ترافیک هسته مرکزی شهر اجرا می شود.

ایجاد هزار جای پارک خودرو در اطراف حرم مطهر رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،هادی عطارزاده طوسی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طرح ترافیک هسته مرکزی شهر مشهد در شورای همتای استان مطرح و تصویب شد و مقرر شد برای بررسی جزئیات نیز جلساتی با آستان قدس رضوی و پلیس راهور برگزار شود.

وی با بیان اینکه در اجرای کلیات طرح ترافیک هسته مرکزی شهر مشهد به نتیجه رسیده‌ایم، افزود: در صورتی که با آستان قدس رضوی به توافق برسیم تا پایان امسال مرحله اول این طرح با اعمال محدودیت تردد خودرو‌های شخصی در هسته مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

عطارزاده طوسی تصریح کرد: یکی از الزامات طرح، تامین پارکینگ جایگزین پارکینگ‌های زیر گذر حرم مطهر رضوی در همسطح است که آستان قدس رضوی، تامین هزار جای پارک خودرو را به ما تعهد دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد اظهار داشت: بر این اساس تردد خودرو‌های شخصی از محدوده چهاراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی، در ضلع جنوبی از تقاطع چهاراه دانش به سمت حرم مطهر، در ضلع شرقی از تقاطع شارستان و نواب صفوی تا حرم مطهر، در ضلع شمالی از تقاطع شارستان تا طبرسی ممنوع و تنها خودرو‌های حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس اجازه تردد خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله بعد اجرای پیاده راه‌ها و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی نیز بتدریج اجرا خواهد شد.

انتهای پیام// م. م
 
 

ایجاد هزار جای پارک خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی



برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.