بیمارستان علیمرادیان نهاوند دهه فجر مجهز می شود

رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از اعطای کمک‌هزینه خرید تجهیزات درمانی به بیمارستان علیمرادیان نهاوند در ایام دهه فجر خبر داد.

بیمارستان علیمرادیان نهاوند دهه فجر مجهز می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام اسدپور، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از کمک‌هزینه خرید تجهیزات درمانی به مبلغ 4 میلیون تومان به بیمارستان علیمرادیان نهاوند خبر داد و افزود: در راستای تجهیز مرکز درمانی این اقدام در دهه فجر انجام می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های اداره اوقاف نهاوند در دهه فجر فاطمی اشاره و خاطرنشان کرد: اعزام اکیپ پزشکی به روستای عنبر قنبر از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم سیدی یدالله فاطمی انجام خواهد شد.

اسدپور با اشاره به ویزیت و درمان رایگان بیماران در این روستا در روز 14 بهمن ماه گفت: تمام خانواده‌های زیر پوشش در ایام دهه فجر از سبد کالا برخوردار می‌شوند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه این سبد در روستاهای لواشان، عنبر و قنبر و شعبان و در روز 15 بهمن ماه توزیع می‌شود گفت: نان رایگان نیز در محلات محروم شهرستان نهاوند در روز 18 بهمن ماه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر در مرکز خیریه فاطمه الزهرا(س) نهاوند خدمات دارویی و درمانی توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا با هدف بزرگداشت شهدای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

تجهیز بیمارستان علیمرادیان نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.