استاندار اردبیل:

رفتار پسندیده با پرستاران باید فرهنگ سازی شود

استاندار اردبیل گفت: پرستاران مهم‌ترین قشری هستند که به صورت شبانه روزی با بیماران سر و کار دارند و باید ارزشگذاری به این قشر نیز مانند سایر اقشار درمانی بیش از پیش فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با اعضای نظام صنفی پرستاران استان تصریح کرد: پرستاران مسیر سلامت بیمار را بر اساس برنامه پزشک اجرا می‌کنند و نباید با پرستاران طلبکارانه رفتار شود.

وی بیان کرد: ارتقای سلامت در استان جز با همراهی پرستاران میسر نمی‌شود و باید اقدامات لازم برای رفع کمبود‌ها در این حوزه عملیاتی شود.

استاندار اردبیل افزایش امکانات درمانی را یکی از مهم‌ترین اقدامات برای رفع مشکلات بیماران و همچنین پرستاران عنوان کرد و از بهره برداری از چند طرح درمانی و افزایش تخت‌های بیمارستانی در آینده در استان خبر داد.

وی گفت: سلامت جزء حقوق اولیه مردم است و باید در این خصوص توجه وتلاش بیشتری از سوی مسوولان مربوطه انجام شود.

استاندار اردبیل از تلاش برای اجرای سریع‌تر پروژه‌های درمانی خبر داد و گفت: با ارتقای تخت‌های بیمارستانی به تبع جذب پرستار نیز برای تکمیل نیرو‌های مورد نیاز در مراکز درمانی انجام می‌شود.

بهنام جو از تلاش برای عملیاتی کردن پزشک آبدرمانی در استان خبر داد و این موضوع را در توسعه فعالیت‌های پزشکی و پرستاری موثر دانست.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در بین پرستاران نسبت به پیگیری موارد مطروحه قول مساعد داد.

دراین جلسه جمعی از اعضای نظام صنفی پرستاری مشکلات خود را در خصوص اجرای قانون سخی کار پرستاری و افزایش حقوق این قشر مطرح کردند.
در استان اردبیل سه هزار نفر عضو نظام صنفی پرستاری هستند.
انتهای پیام/ح

عملیاتی کردن پزشک آبدرمانی در استان اردبیل

برچسب ها: پرستار ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار