معاون صنایع دستی اردبیل؛

مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی اردبیل رفع می‌شود

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از حل مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی و احصا لیست متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ملکه گلمغانی زاده، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: در حال حاضر لیست صنعتگران واجد شرایط و افرادی که بیمه آن‌ها قطع شده است، احصا می‌شود.

وی افزود: بعد از نهایی شدن لیست متقاضیان با اطلاعات کامل از جمله کارت مهارت و پروانه تولید، این لیست به سازمان میراث فرهنگی ارسال می‌شود تا سهمیه بیمه برای این افراد درخواست شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: سهمیه بیمه یا به شکل بیمه روستایی شامل بیمه بازنشستگی و یا بیمه تامین اجتماعی شامل بازنشستگی و خدمات درمانی است که از سوی سازمان درخواست و کسب سهمیه خواهد شد.

گلمغانی زاده با تاکید به اینکه بیمه روستایی با وجود عدم برخورداری از خدمات درمانی به مراتب محاسنی در دوران بازنشستگی دارد، اضافه کرد: افرادی که فعال صنایع دستی و متقاضی بیمه هستند می‌توانند به معاونت صنایع دستی اداره کل مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند.
وی تاکید کرد: در پوشش بیمه هنرمندان، محدودیتی برای رشته‌های صنایع دستی نداریم و از هر رشته‌ای تقاضایی به دست ما برسد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/ح

بیمه هنرمندان در اردبیل

برچسب ها: بیمه ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.