جلب رضایت ایثارگران مهمترین هدف بنیاد شهید است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: جلب رضایت ایثارگران مهمترین هدف بنیاد شهید است و باید تلاش کنیم تا رضایت بیش از پیش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در راستای خدمت رسانی بدست آوریم.

جلب رضایت ایثارگران مهمترین هدف بنیاد شهید استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عباس برزگر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد شهید شهرستان ابهر ضمن تجلیل از زحمات ارزشمند  سید رضی الدین موسوی در زمان تصدی پست رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر، خانم مریم رنجبر را به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان معرفی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان بویژه ۲۵۰ شهید عملیات کربلای ۴ و ۵، اظهار داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش‌های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

وی بر ضرورت اهتمام در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات دهی به عزیزان شاهد و ایثارگر باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

برزگر به ابلاغ استاندار در خصوص اجرای طرح نهضت دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان برگزار می‌شود که بنیاد شهید شهرستان ابهر نیز باید در این امر اهتمام جدی داشته باشد.

وی با اشاره به بخشنامه هیئت دولت در راستای بکارگیری جوانان و زنان در پست‌های مدیریتی افزود: با توجه به تاکیدات استاندار  بر ضرورت اسکان مدیران شهرستانی در محل خدمت موجب شد تا خانم رنجبر با ۲۳ سال سابقه کار در بنیاد به عنوان سرپرست بنیاد شهید شهرستان ابهر منصوب شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان با بیان اینکه همکاران برای رفع مشکل خانواده معظم شهدا از هیچ کوششی دریغ نورزند، افزود: باید تلاش کنیم تا رضایت بیش از پیش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در راستای خدمت رسانی بدست آوریم.

وی در پایان از زحمات کلیه همکاران بنیاد شهید قدردانی کرد و دوام توفیقات را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/ن
 

تودیع و معارفه رییس بنیاد شهید شهرستان ابهر

برچسب ها: شهدا ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.