مدیر اشتغال و کارآفرینی اردبیل؛

نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در اردبیل گشایش می‌یابد

مدیر اشتغال و کارآفرینی استان اردبیل گفت: نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان در اردبیل گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هوشنگ دشتی، مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال بانوان استان اردبیل افزود: تا پایان سال جاری نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان استان اردبیل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر بانوان و خانواده استانداری، شهرداری و سایر ارگان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری نمایشگاه عرضه محصولات مشاغل خانگی بانوان استان اردبیل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفتر بانوان و خانواده استانداری، شهرداری و سایر ارگان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولیدات مشاغل خانگی دانست و ابراز امیدواری کرد: با برپایی چنین نمایشگاه‌های امکان معرفی این محصولات به بازار مصرف فراهم می‌شود.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در ادامه این جلسه گفت: سعی داریم در جهت حمایت از بانوان شاغل استان که در خانه خود اقدام به کسب و کار کرده اند با برپایی نمایشگاه فصلی در جهت رونق فروش محصولات آن‌ها اقدام کنیم.

فریبا محمدلو افزود: در ادامه روند کار، نمایشگاه‌های مقطعی تبدیل به نمایشگاه‌های دائمی و فصلی خواهد شد و مقدمات این مهم با برنامه ریزی مدون و همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر دستگاه‌ها در حال فراهم سازی می‌باشد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را در جهت بهبود معیشت خانواده‌ها و بانوان بی سرپرست انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/ح

حمایت از تولیدات مشاغل خانگی در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، مشاغل خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.