اتصال آموزشگاه‌های مجاز گردشگری خراسان رضوی به شبکه اتوماسیون

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: آموزشگاه‌های تحت نظارت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به شبکه اتوماسیون متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با مدیران وخبرگان آموزش‌های گردشگری گفت: تعداد دوره‌هایی که اکنون برای فعالان گردشگری برگزار می‌شود با تعداد گردشگران و فعالان این صنعت در استان تناسب ندارد.

وی افزود: یکی از آسیب‌های فعلی این است که علاقه‌مندان به صنعت گردشگری در دوره‌هایی شرکت می‌کنند و زمان و هزینه را صرف می‌کنند، اما مورد تائید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیست.

بیدخوری ادامه داد: اداره کل در نظر دارد آموزشگاه‌های تحت نظارت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به شبکه اتوماسیون متصل کند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: انسجام بخشی موسسات آموزش گردشگری و ایجاد تشکل حرفه‌ای مربوطه جهت واگذاری امور قابل تصدی به آن‌ها و فعال سازی نقش آفرینی آن‌ها در توسعه آموزش گردشگری در کنار کاربردی سازی آموزش و تلاش برای به کار گیری فن آوری‌های نوین در آموزش گردشگری از مهمترین مباحثس است که شده با همکاری موسسات آموزش گردشگری به سرانجام خواهد رسید.

وی افزود: برگزاری دوره‌های تخصصی گردشگری با تاکید بر آموزش زبان‌های خارجی برای کارکنان شاغل در واحد‌های گردشگری و طراحی دوره‌های تخصصی آموزش زبان‌های خارجی ویژه گردشگری و تلاش به منظور رفع مشکلات موسسات گردشگری از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام// ز.‌ی


جلسه هم اندیشی مدیران وخبرگان آموزش‌های گردشگری خراسان رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.