عروس خانواده سلطنتی انگلیس بادیگارد خود را فراری داد +فیلم

مگان مارکل عروس تازه وارد خانواده سلطنتی انگلیس به دلیل اخلاق خاص خود هر بار قوانین خانواده سلطنتی را نقض می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق با قوانین سلطنتی انگلیس، اعضای خانواده باید همراه با محافظ و یا بادیگارد در امکان عمومی حضور یابند، اما از آنجایی که مگان مارکل با ورودش به این خانواده اقدام به نقض خیلی از قوانین کرده، این بار هم با فراری دادن محافظ خود، از یکی دیگر از قوانین سرپیچی کرد.

او بار دیگر به خاطر استعفای کارمندان خود جنجال درست کرد. بنا بر گزارش فاکس‌نیوز، محافظ مگان که نامش در رسانه‌ها فاش نشد و تنها اسکاتلندی بودنش مشخص است، بعد از ۶ ماه کار کردن استعفای خود را اعلام کرد.

مگان در حال حاضر مشغول تعمیر عمارت فروگمور در وینجور است که از الیزابت دوم هدیه گرفته، اما به دلیل نزدیکی با مردم دچار مشکل شده است. محافظ او تاکید کرد که به دلیل اخلاق سختگیرانه مگان استعفا نداده بلکه به دلیل نزدیک شدن زیاد مگان با مردم چنین تصمیمی گرفته است.

مگان از بدو ورودش به خانواده سلطنتی سنت‌شکنی‌های زیادی انجام داده و قوانین این خانواده را نادیده گرفته است. او قبل از کریسمس به شاهزاده هری اجازه نداد تا طبق سنت، به همراه پدر و برادرش به شکار رود و یا قصد ندارد مطابق دیگر عروس‌های خانواده بچه‌دار شود بلکه تمایل دارد تا از روش هیپنوتیزم فرزندنش را به دنیا بیاورد. به تازگی هم به دلیل اختلاف‌های زیاد با کارکنان خود، درگیر و آن‌ها را مجبور به استعفا کرده است.

او به تازگی بین شاهزاده هری و برادرش ویلیام را نیز برهم زده و روز گذشته برای تولد کیت میدلتون همسر ویلیام در مراسم حاضر نشد.

انتهای پیام/

نقض قوانین سلطنتی انگلیس توسط مگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۲۶ دی ۱۳۹۷
زنت رو بری از تیمارستان انتخاب کنی همین میشه دیگه . هرچند برای اینا مشکلی نیس ، کلا خانواده سلطنتی هم تعطیلن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
زنه ما تو ایران با سختی زایمان طبیعی میکنه بچه رو وضع حمل کنه اونوقت این چه جوری میخواد با هیپنوتیزم بچه دار بشه