ثبت نام بیش از ۴ هزار نفر از خراسان رضوی در مسابقات قرآنی مدهامتان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: تاکنون در خراسان رضوی ۴ هزار و ۱۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲ هزار و ۳۰۱ نفر را برادران و یک هزار و ۷۱۵ نفر را هم خواهران تشکیل می‌دهند.

ثبت نام بیش از ۴ هزار نفر از خراسان رضوی در مسابقات قرآنی مدهامتانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: تاکنون در کشور ۲۲ هزار نفر در سامانه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کرده‌اند که ۱۲ هزار و ۶۲۶ نفر آن‌ها برادران و ۹ هزار و ۵۷۹ نفر هم خواهران هستند.

وی افزود: تاکنون در خراسان رضوی ۴ هزار و ۱۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲ هزار و ۳۰۱ نفر را برادران و یک هزار و ۷۱۵ نفر را هم خواهران تشکیل می‌دهند.

عبداللهی اظهار داشت: تمامی استان‌ها موظف هستند مراحل استانی مسابقات را در بهمن ماه برگزار کنند، همچنین در خراسان رضوی هم ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه مسابقات استانی برگزار می‌شود که در این خصوص اطلاع‌رسانی در فضا‌های مختلف انجام شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مطلوبی در این دوره از مسابقات صورت گرفته، ادامه داد: در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان رشته‌های متناسب با نوجوانان برای حضور بیشتر آن‌ها تقویت شده است.

انتهای پیام// ز.‌ی


شرکت ۲۲ هزار نفر در سامانه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

برچسب ها: قرآن ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.