مدیرکل دفتر برنامه ریزی تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

عرضه روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار

بصیری گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ تن مرغ تنظیم بازار از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می شود.

روابط عمومی//عرضه روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره باربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود بصیری مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: عرضه گوشت مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام تا متعادل شدن قیمت برای مصرف کننده ادامه خواهد یافت.

وی افزود: حدود ۸۵ درصد مرغ های عرضه شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام در میادین میوه و تره بار تهران منجمد و مابقی گرم است.

به گفته بصیری، گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو گرم ۸ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف کننده عرضه می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با نوسان قیمت گوشت مرغ در بازار، ورود شرکت پشتیبانی امور دام در عرضه این محصول از اول دی ماه پر رنگ تر شده است.

وی در ادامه افزود: کارگروه تنظیم بازار، قیمت گوشت مرغ گرم در بازار خرده فروش ها را برای مصرف کننده در تاریخ ۱۳ آذر  امسال، ۹ هزار و ۸۰۰ تومان مصوب کرد و مقرر شد در صورت افزایش و یا کاهش بیش از ۵ درصدی این قیمت، شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تعادل قیمت اقدام به عرضه و یا خرید و ذخیره مرغ کند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع، تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی اظهارکرد: شرکت پشتیبانی امور دام دارای ذخیره مرغ به اندازه کافی است و این ظرفیت وجود دارد تا هر زمان که بازار نیاز داشته باشد عرضه گوشت مرغ انجام شود.

وی در پایان درباره تامین گوشت مرغ شب عید تصریح کرد: برای تامین نیاز گوشت مرغ شب عید با قیمت مناسب برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است و در صورت نیاز شرکت پشتیبانی امور دام می تواند به منظور تنظیم قیمت بازار به موقع برای عرضه مرغ ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

مشکلی برای توزیع گوشت مرغ شب عید وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
مهرداد
۱۹:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ایرانی ها فقط در تهران هستند دیگه. اره. فقط تو تهران پخش کنن. بقیه جاها خوردن یا نخوردن مهم نیست
آخرین اخبار