تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله حقیقت در شیراز

پیکر آیت‌الله حقیقت در شیراز تشییع و در جوار حرم مطهر علی ابن حمزه (ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله عبدالکریم حقیقت ارسنجانی از علمای برجسته فارس و از شاگردان امام خمینی (ره) و آیت‌الله بروجردی در شیراز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آیت‌الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و مسئولان استانی و شهری برپا شد، شهروندان شیرازی و علمای علوم دینی پیکر آیت‌الله عبدالکریم حقیقت را از مسجد حاج عباسی به سمت حرم مطهر امامزاده علی‌ابن حمزه (ع) تشییع و در این حرم مطهر به خاک سپردند.

این عالم گرانقدر متولد سال ۱۳۰۵ در ارسنجان فارس است، که پس از کسب علم از محضر حضرات آیات حاج شیخ محمد علی موحد، حاج شیخ ابوالحسن حدائق و حاج سید محمد حسینی برای تحصیل علوم دینی عازم قم شد و نزد آیت‌الله العظمی بروجردی، امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی و آیت‌الله العظمی حجتی و محقق داماد کسب فیض کرد و به مقام منیع اجتهاد نائل آمد.
وی در سال ۱۳۳۸ به شیراز بازگشت و با تدریس سطوح عالیه و خارج فقه و اصول و تفسیر و فلسفه در حوزه علمیه شیراز به ترویج دین و تربیت طلاب پرداخت.

مرحوم آیت‌الله عبدالکریم حقیقت ارسنجانی از علمای برجسته استان فارس و از استادان حوزه‌های علمیه بود که در ۹۲ سن سالگی بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم بزرگداشت این عالم فقید بعد از ظهر امروز دوشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ دقیقه در حرم مطهر امامزاده علی‌بن حمزه (ع) و روز جمعه ۲۸ دی نیز در زادگاهش در مسجد جامع ارسنجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

تشیع پیکر آیت الله حقیقت در شیراز

برچسب ها: شهداء ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.