سردار اشتری خبر داد

برخورد قاطع ناجا با اهانت کنندگان به مأموران نیروی انتظامی

فرمانده ناجا گفت: پلیس با افرادی که به مأموران نیروی انتظامی اهانت می‌کنند، برخورد قاطع می‌کند.

برخورد قاطع ناجا با اهانت کنندگان به مأموران نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه مراسم یادواره عکس اربعین که امروز (دوشنبه 24 دی ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور ما از یک امنیت با ثبات و پایداری برخوردار است و در هیچ کجای کشور مشکل امنیتی وجود ندارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی بر مرزها مشرف هستند و مرزبانان در نقاط مختلف کشور به کمک نیروهای سپاه از مرزها حفاظت می‌کنند.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه اگر نیروهای تروریستی قصد تحرک در کشور را داشته باشند، در همان مرزها خنثی می‌شوند، گفت: ما باید برای مواقعی که دشمن قصد خرابکاری در کشور را دارد، آمادگی‌های لازم را پیدا کنیم.

سردار اشتری تصریح کرد: ایادی دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، اما در طول چهل سال گذشته به هدف خود نرسیده‌اند و امسال نیز مراسم بزرگداشت 22 بهمن با شکوه‌تر از 39 سال گذشته برگزار می‌شود.

وی در رابطه با برخورد نیروی انتظامی با افرادی که به مأموران نیروی انتظامی اهانت می‌کنند، افزود: به تمام این اتفاقات به سرعت رسیدگی و با افراد خاطی با کمک دستگاه قضایی برخورد شده است.


بیشتر بخوانید: هیچ حادثه تروریستی در مراسم اربعین رخ نداد


فرمانده ناجا افزود: 40 درصد از این اتفاقات در 10 ماه ابتدایی سال جاری کاهش پیدا کرده است و خوشبختانه هر کجا که به مأموران نیروی انتظامی اهانت می‌شود، مردم با جدیت برخورد می‌کنند.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی با تمام قدرت از حقوق مأموران خود دفاع می‌کند و تمام افرادی که در گذشته به مأموران نیروی انتظامی اهانت کرده‌اند، نادم و بعضاً در زندان هستند.

وی در رابطه با تراز نیروی انتظامی در طول 40 سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما معتقد هستیم تراز پلیس نیروی انتظامی باید برابر مقام جمهوری اسلامی ایران باشد که این موضوع تاکید مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: اعتقاد داریم با آنچه که باید به آن برسیم، فاصله داریم، اما باید تلاش خود را بکنیم تا تراز پلیس در شأن جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار