وجود پیوست و پیام فرهنگی در تمام فعالیت‌های شهرداری

شهردار کرمانشاه گفت : در مدیریت شهری اعتقاد به نگرش اجتماعی در تمام امور دارم و باید پیوست و پیام فرهنگی در تمام فعالیت‌های شهرداری وجود داشته باشد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با حضور در فرهنگسرای کوثر، مهدی عبدالمالکی را بعنوان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری معرفی کرد.

وی گفت : در مدیریت شهری اعتقاد به نگرش اجتماعی در تمام امور دارم و باید پیوست و پیام فرهنگی در تمام فعالیت‌های شهرداری وجود داشته باشد.

طلوعی افزود: کرمانشاه شهری با سابقه و ریشه تاریخی، فرهنگی و مذهبی است و نقش این حوزه در فعالیت‌های اجتماعی در راستای معرفی این جلوه مهم از شهر اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود : همه ما در شهرداری کرمانشاه باید در راستای تغییر نگاه مردم به خدمتگذاران خود با خدمت صادقانه و اخلاق‌مدارانه کار کنیم.

طلوعی در ادامه با اشاره به عملکرد رضایت‌بخش مهدی عبدالمالکی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: عبدالمالکی در مدتی که ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را بر عهده داشته خدمات شایانی ارائه کرده و کارنامه قابل قبولی بجا گذاشته و جلسه امروز به نوعی تقدیر از او است.

وی ابراز داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از جمله حوزه‌های بی‌حاشیه، برنامه‌دار و فعال شهرداری در زمان تصدی آقای عبدالمالکی بوده و تغییر مدیریت این سازمان بدون هماهنگی من در زمانی که شهردار منتخب بودم امری شتاب‌زده بود.

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز گفت: محدودیت‌های زیادی برای تحقق برنامه‌های حوزه فرهنگی در شهرداری داشتیم، با این وجود سعی کردیم با همه دستگاه‌ها در سطح شهر نهایت همکاری و هم‌افزایی را در اقدامات فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهر داشته باشیم.

عبدالمالکی افزود: امیدواریم با سابقه و نوع نگاه ویژه‌ای که آقای طلوعی-شهردار کرمانشاه- به این حوزه دارند بتوانیم در دوره جدید دستاورد‌های بهتری داشته باشیم.

گفتنی است: عبدالمالکی پیش از این نیز ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه را برعهده داشت .

 

 

انتهای پیام/د

عبدالمالکی را بعنوان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری معرفی شد

 

برچسب ها: شهرداری ، فرهنگسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار