تبلیغات سوء رسانه‌های علیه انقلاب به اوج رسیده است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تبلیغات سو و هجمه‌های رسانه‌های معاند علیه انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و امروز به اوج رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در نخستین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه تبلیغات سو ءرسانه‌های معاند علیه انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و امروز به اوج خود رسیده است، بیان کرد: جامعه رسانه‌ای استان فارس وظیفه تحرک بخشی و تزریق امید به مردم جامعه را دارد و باید بتواند دستاورد‌ها و تلاش‌های این چهل ساله را به بهترین نحو برای جامعه نمایش دهد.

وی تصریح کرد: امروز رسانه‌های معاند با هم افزایی و اتحاد، از هیچ تلاشی برای کوچک جلوه دادن اهداف و نتایج انقلاب دریغ نمی‌کنند و بار‌ها مقامات آمریکایی و هم پیمانانشان گفته اند که نمی‌گذاریم ایرانی‌ها چهل سالگی انقلاب اسلامی را ببینند.

سهرابی افزود: جواب این رسانه‌ها را باید رسانه‌های کشورمان بدهند که وظیفه‌ای تاریخی بر دوش همه رسانه‌ها است.

همچنین صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز ادامه داد: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی مهم‌ترین نقش را در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد و در سال ۵۷، تنها یک روزنامه در شهر شیراز فعالیت می‌کرد که این آمار امروز به ۵۱۷ رسانه مکتوب رسیده است.

انتهای پیام/ت

 تبلیغات سوء رسانه‌های معاند علیه انقلاب اسلامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار