رییس پلیس راه کرمانشاه ؛

محور‌های استان کرمانشاه لغزنده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزنده بودن تمامی محور‌های استان به دنبال بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر خبر داد .

محور‌های استان لغزنده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : بارش باران که از ظهر روز گذشته (یکشنبه) در برخی نقاط و محور‌های استان آغاز شد به تدریج تا عصر این روز به تمامی محور‌ها رسید و از شب گذشته تا امروز (دوشنبه) نیز در محور‌های مختلف ادامه داشته است.

وی گفت : هم اکنون طبق اعلام همکاران پلیس راه، محور‌های منتهی به شهرستان پاوه و همچنین مناطق سردسیر بارش باران و وزش نسبتا شدید باد را شاهد هستیم که همین موضوع می‌طلبد تا رانندگان دقت بیشتری داشته باشند.

حیدری افزود: به دلیل نمک پاشی بر سطح جاده ها، تردد بدون زنجیر چرخ در محور‌های برفی استان نیز امکان پذیر است، اما همراه داشتن این وسیله برای اینکه ممکن است به استفاده از آن نیاز شود، الزامی است.

رئیس پلیس راه استان گفت: موضوع دیگری که رانندگان باید رعایت کنند همراه داشتن تجهیزات زمستانی نظیر لباس گرم و همچنین اطمینان از سالم بودن لاستیک‌ها و بخاری خودرو است.

وی گفت: رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی از دیگر مواردی است که حتما باید رعایت شود.

حیدری گفت: برای فردا صبح (سه شنبه) نیز احتمال مه گرفتگی در نقاط سردسیر و گردنه‌ها و اطراف رودخانه‌ها وجود دارد از این رو اطمینان از سالم بودن چراغ‌های خودرو نیز دیگر نکته ایست که باید رعایت شود .

 

 

انتهای پیام/د

بارش باران در برخی نقاط و محور‌های استان آغاز شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار