وزش باد شدید در قصرشیرین

سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت : وزش باد که از اوایل بامداد امروز شهرستان مرزی را فرا گرفته با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت در حال وزیدن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیرپرویز نجفی سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین دمای فعلی هوای قصرشیرین را ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و میزان رطوبت موجود در هوای این منطقه مرزی را نیز ۸۶ درصد اعلام کردو گفت : طبق پیش بینی‌های هواشناسی سامانه ناپایدار تا فردا در جو منطقه حاکم است.

وی گفت : میزان دید افقی با وجود سرعت بالای وزش باد در این شهرستان مرزی در حد استاندارد است و در این خصوص مشکلی نداریم، ولی احتمال کاهش دما با توجه به وزش باد در منطقه وجود دارد ضمن اینکه بر سرعت وزش باد نیز طی ساعات آینده افزوده می‌شود.

نجفی افزود: همچنین میزان بارندگی‌های شب گذشته در این شهرستان تاکنون ۳.۲ میلی متر به ثبت رسیده که این میزان از ابتدای دی ماه ۲۵.۹ میلی متر بوده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۲۳۶.۲ میلی متر و از فروردین امسال تا امروز ۳۶۴.۲ میلی متر باران در قصرشیرین باریده است.

سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان مرزی ۷۱ روز درگیر گرد و خاک بود که روز‌های غبارآلود در فروردین ۱۲ روز، اردیبهشت هفت روز، خرداد ۱۲ روز، تیر ۲۰ روز، شهریور ۶ روز، مهر ۶ روز، آبان چهار روز و دی یک روز بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

سامانه ناپایدار تا فردا در جو منطقه حاکم است

 

برچسب ها: محیط زیست ، گردوخاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار