رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت:

شرور کیانشهر دستگیر شد

سرهنگ نیک قلب از دستگیری شروری در کیانشهر خبر داد که وی با همکاری همدستانش یکی از شهروندان را مصدوم کرده بود.

شرور کیانشهر دستگیر شدبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هومن نیک قلب رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور با پرسه‌زنی در محدوده خیابان سیامک و خرید از دست‌فروشی باعث سد معبر و ترافیک خودرو‌ها شده‌اند و با نزاع دسته جمعی یکی از شهروندان را مصدوم کرده‌اند؛ بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه پس از مصدومیت شهروند، متهم اصلی پرونده به همراه سایر همدستانش از محل متواری شده بود، افزود: شهروند مصدوم برای درمان و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اعزام و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ نیک قلب تصریح کرد: در همان تحقیقات اولیه، ردپای یکی از شرور کیانشهر که دارای ۱۸ سابقه کیفری در جرائم مشابه بود، شناسایی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه یافت.

وی افزود: این متهم که پس از ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد، قدرت‌نمایی، موجب رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی در محله کیانشهر شده بود، در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم امنیت عمومی منتقل شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی و شناسایی سایر همدستان متهم خاطرنشان کرد: با دستور قضائی این متهم سابقه‌دار روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار