مشاور دبیر ستاد احیاءامر به معروف و نهی از منکردر یاسوج :

پیگیری مطالبات مردم راهبرد جدید ستاد احیاءامر به معروف و نهی از منکر درکشور

پیگیری مطالبات مردم راهبرد جدید ستاد احیاءامر به معروف و نهی از منکر درکشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، حجه السلام توانایی مشهور دبیر ستاد احیاءامر به معروف و نهی از منکردر دیدار با ریس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه وبویر احمد با بیان اینکه حضور مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس، عرصه‌های سیاسی، کار‌های خیر خواهانه و دفاع از حرم از مصادیق مشارکت عمومی و مسولیت پذیری اجتماعی است گفت: این ستاد با تعریف راهبرد‌هایی جدید در صدد تامین مطالبات عمومی است و برای تحقق آن از همه‌ی ظرفیت‌ها از جمله فضای مجازی استفاده می‌کند.

وی تغییر سیاست‌های این ستاد را در راستای تحقق فرامین، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری  را مهم توصیف وابراز امیدواری کرد: با تقویت رویکرد‌های این ستاد دراستان‌ها فرصت بهتر برای برقراری عدالت اجتماعی فراهم شود.

حجه السلام توانایی به حادثه‌ی ترور نافرجام ریس کل داد گستری کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و افزود: این اتفاق مبین اهتمام دستگاه قضایی در مبارزه با مفسده‌ها ست.

وی اقدام دو سال اخیر دستگاه قضا در استان را یاد آور شد و گفت: فضای این استان برای مفسدان و متجاوزان به نوامیس مردم نا امن شده است و این دست اقدامات ناشی از ناکامی متخلفان است.

در این دیدار حجه السلام والمسلمین حسینی  رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه وبویراحمد هم اهمیت فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکررا یاد آور شد و افزود: متصدیان این امر در استان برای تحقق سیاست‌ها و راهبرد‌های ستاد مرکزی امادگی کامل دارند.

وی به پیشینه‌ی مبارزاتی مردم این خطه با دو طاغوت پهلوی پدر و پسر اشاره کرد و گفت:مردم کهگیلویه وبویر احمد بواسطه‌ مقابله با طاغوت همواره مورد بی مهری قرارگرفتند و تمام خدمات موجود از جمله راه‌های ارتباطی وشریانی ومراکزآموزش عالی درکنارصدهاخدمت دیگرجملگی ازبرکات انقلاب اسلامی است.

 انتهای پیام/غ

تحقق سیاست های ستاد امر به معروف و نهی از منکر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.