با عملیات شبانه روزی نیرو‌های شهرداری منطقه یک؛

عرشه پل چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد + عکس

عرشه پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های ترافیکی شمال تهران نصب شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری منطقه یک این منطقه در بازدید از مراحل نصب عرشه پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله اظهار کرد: عملیات نصب عرشه پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله به طول ۴۸ متر و به وزن ۶۲ تن با فعالیت شبانه روزی نیرو‌های اجرایی مدیریت عمرانی، ترافیکی، شهری و غیره شهرداری منطقه یک، ساعت ۶ صبح بامداد امروز – دوشنبه ۲۴ دی ماه – به اتمام رسید.

عرشه پل چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد + عکس

وی افزود: با توجه به حجم ترافیکی بزرگراه شهید چمران این عملیات از ساعت ۲۴ با بسته شدن مسیر شرق به غرب بزرگراه چمران حدفاصل خیابان یمن تا پل یادگار امام (ره) و انتقال خودرو‌های عبوری به لاین جنوبی این بزرگراه با حضور پلیس راهور انجام شد.

عرشه پل چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد + عکس

بدریان گفت: با وجود بارش برف و باران نیرو‌های حاضر در پروژه بدون وقفه با هدف نصب و بازگشایی سریع معبر و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از تأخیر در اجرا، عملیات را ساعت ۶ صبح امروز به اتمام رساندند و مسیر تردد خودرو‌ها در دو مسیر غرب به شرق و بالعکس مانند روال قبل باز و رفت و آمد وسایل نقلیه بدون مشکل در این بزرگراه انجام شد.

عرشه پل چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله نصب شد + عکس

گفتنی است؛ با بازگشایی پل تقاطع غیر همسطح چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله خودرو‌های عبوری که قصد تغییر مسیر به سمت دانشگاه شهید بهشتی، بلوار دانشجو و محلات اوین، درکه، ولنجک و غیره را دارند می‌توانند از این مسیر ایجاد شده استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار