۲۵۰ کودک سرطانی در اردبیل زیر پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی قرار دارند

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل گفت: ۲۵۰ کودک سرطانی زیر پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد قرآن نویس، رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل امروز در آیین افتتاح سومین دفتر بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست استان اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل حدود ۲۵۰ کودک سرطانی مستمند زیرپوشش بنیاد قرار دارند که حمایت‌های مالی و دارویی از این کودکان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶۰ کودک سرطانی نیازمند و ۴۵۰ کودک بی سرپرست نیز زیرپوشش این بنیاد قرار دارد که از خدمات رفاهی، مالی و حمایتی خیرین بهره مند می‌شوند.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل بیان کرد: ساختمان بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست، مستمند و سرطانی استان اردبیل از سوی خیر اردبیلی حاج میر اسماعیل موسوی برای رسیدگی به مشکلات این کودکان اهدا شده است.

قرآن نویس گفت: در این مرکز اقدامات خیرخواهانه‌ای از قبیل: خود اشتغالی خانواده‌های نیازمند، رسیدگی به بیماران سرطانی حاشیه شهر و استقرار موسسات خیریه عملی می‌شود.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل هم در این مراسم گفت: امر وقف یکی از سنت‌های بسیارمهم دین اسلام است و در استان ما هم واقفین بزرگی در این کارخیر شرکت می‌کنند.

وی افزود: در برهه کنونی که فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است امر وقف و دستگیری از مستمندان توسط خیرین می‌تواند چراغ امید و زندگی را در دل خیلی‌ها روشن کند.


انتهای پیام/ح

حمایت 450 کودک بی سرپرست در بنیاد کودکان بی سرپرست اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.