در پی سانحه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ صورت گرفت

تسلیت اینستاگرامی مهدی رحمتی به کاوه رضایی

پدر فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی یکی از جان‌باختگان حادثه امروز حادثه هواپیما بوئینگ ۷۰۷ بود و مهدی رحمتی با انتشار یک استوری در اینستاگرام، فوت پدر همسر رضایی را تسلیت گفت.

تسلیت اینستاگرامی مهدی رحمتی به کاوه رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون شیخی از مهمانداران هواپیمای بوئینگ ۷۰۷، یکی از جان باختگان حادثه صبح امروز این هواپیما است. او پدر فرنوش شیخی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال بانوان و همسر کاوه رضایی بازیکن اسبق استقلال و فعلی کلوب بروژ بلژیک است.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان سابق فوتبال و والیبال ایران عزادار شدند

فیلمی از داخل خانه‌ ای که بوئینگ ۷۰۷ با آن برخورد کرد


سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال و تیم ملی کشورمان با انتشار یک استوری در حساب اینستاگرام خود به کاوه رضایی درگذشت پدر همسرش را تسلیت گفت و نوشت:

کاوه عزیز، اتفاق امروز باز هم ثابت کرد که هیچ جنبنده‌ای از تقدیر خداوند بزرگ برای بندگانش با خبر نیست...

درگذشت پدر همسرت را تسلیت می‌گویم ، من را هم در غم خود شریک بدانید.

پدر فرنوش شیخی در میان قربانیان حادثه سقوط هواپیما

گفتنی است؛ صبح امروز هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمد و در نهایت این هواپیما در شهرک مسکونی زیبادشت در شهرستان فردیس در استان البرز سقوط کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۱:۰۹ ۲۵ دی ۱۳۹۷
بازهم تسلیت باز هم فاجعه بازهم عزادارشدن خانواده های بیگناه.انگار که تمومی نداره.بازم ایران عزادارشد.تسلیت گفتن جزیی از روزمره ما شده.درود به این جوان که حداقل حان یکنفر را نجات داد.تسلیت.تسلیت
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۷
میشه بگید کی سید مهدی رحمتی بی معرفت به تیم ملی دعوت شده که ما بی خبریم؟ تو لیست دروازه بانهای تیم ملی اسمش دیده نمیشود.