عامل قتل تیر اندازی در مراسم عروسی ایرانشهر دستگیر شد

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر ازدستگیری عامل قتل جوانی ۲۲ ساله که بر اثر رسم غلط تیر اندازی در مراسم عروسی فوت کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ حسن کیخا جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در بامداد ۲۳ آذر ماه سال جاری، از قتل جوانی ۲۲ ساله بر اثر تیرخوردگی در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر در مراسم عروسی مطلع شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از وقوع این قتل، اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس آغاز شد و با پایش‌های اطلاعاتی، ماموران متوجه شدند که این تیراندازی توسط پسرعمه مقتول که جوانی ۱۸ ساله بود انجام شده و متهم از صحنه جرم گریخته است.

وی گفت: پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی سرانجام این جوان را در حالی که در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر مخفی شده بود دستگیر و به فرار یک ماهه او پایان دادند.

وی تصریح کرد: این متهم که در ابتدا منکر انجام قتل بود در تحقیقات تخصصی پلیس و پس از مواجهه شدن با ادله قانونی لب به اعتراف گشود و گفت: در مراسم عروسی در حال رقص محلی بودم و با اسلحه کلت تیراندازی می‌کردم که ناخواسته گلوله‌ای به سر وحید برخورد کرد و بلافاصله از محل متواری شدم.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه علت وقوع این قتل رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن عروسی بود افزود: با توجه به جوان بودن قاتل در این پرونده و احساساتی بودن جوانان در این سنین، بر لزوم کنترل احساسات برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی و همچنین پرهیز از رسوم غلط در بین اقوام تاکید می‌شود.

انتهای پیام/پ

رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن عروسی

برچسب ها: اخبار جنایی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار