پنجمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل دفترامورروستایی و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: پنجمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان با هدف سنجش دانش شغلی دهیاران و استفاده از همه ظرفیت‌ها و روش‌های آموزشی در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

پنجمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان بوشهر برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه دهقانی بیان کرد: ۳۶۹ دهیار استان در این آزمون شرکت کردند که پنج نفر برتر این آزمون به منظور شرکت در سومین المپیاد علمی دهیاران کشور که در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: آشنایی با وظایف، تشکیلات و جایگاه قانونی دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی، قوانین و مقررات امور مالی و معاملاتی دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی روستایی، قوانین و مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز در روستا، مدیریت بحران (اصول ایمنی آتش نشانی و مقابله با حوادث پیش بینی نشده) در نواحی روستایی و مدیریت پسماند روستایی از جمله سرفصل‌های مورد سنجش در این آزمون بودند.

دهقانی افزود: تا پایان سال جاری ۳ دوره آموزشی بودجه نویسی، عوارض و قوانین و مقررات مالی دهیاری‌ها نیز به صورت بخشی و شهرستانی در سراسر استان برگزار می‌شود تا دهیاران در بازه قانونی نسبت به تنظیم بودجه، تصویب عوارض و تفریغ بودجه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری پنجمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان بوشهر

برچسب ها: بودجه 97 ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.