معاون پارلمانی رییس جمهور:

طرح تحول سلامت با تغییر وزیر بهداشت متوقف نمی شود

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: طرح تحول سلامت با تغییر وزیر بهداشت و درمان متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه مراسم بهره برداری از ساختمان‌های مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و پایگاه بهداشتی - درمانی بندرگز در غرب استان گلستان گفت: تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی به مقدار کافی در کشور وجود دارد و مشکلی بابت تامین سلامت مردم نداریم.

امیری همچنین از روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست ساخت از جمله بیمارستان شهدا، سالن ورزشی نیمه کاره صدرا بازدید کرد.

امیری در حاشیه بازدید افزود: حضور نمایندگان رییس جمهور در شهرستان‌های استان را همچون موارد مشابه به منزله دیدار و گفتگو با مردم و شنیدن مسایل و مشکلات آن‌ها است و گزارش سفر به اطلاع رییس جمهوری رسانده می‌شود و در نشست نهایی استانی جمع بندی و برای رفع آن اقدام خواهد شد.

شربتی فرماندار شهرستان بندر گز هم در حاشیه این مراسم گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و پایگاه بهداشتی و درمانی این شهرستان در زمینی به مساخت یک هزار مترمربع و زیر بنای ۲۵۰ مترمربع ساخته شد و هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبارنیز هزینه شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در بدو ورود به بندرگز در غرب استان گلستان، بر مزار سه شهید گمنام حاضر و نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با خانواده معظم شهیدان مهدی و علی اکبر مازنی نیز دیدار کردند.

انتهای پیام /گ
 

با تغییر وزیر بهداشت طرح تحول سلامت متوقف نمی شود

 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.