امارات ۱ -۱ تایلند/ تساوی با طعم صعود میزبان و سیامی‌ها

تیم‌های ملی فوتبال امارات و تایلند در اخرین دیدار مرحله گرهیشان امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

امارات ۱ -۱ تایلند/ گزارش لحظه به لحظه به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور سوم مرحله‌ی گروهی جام ملت‌های آسیا با برگزاری ۲دیدار از گروه اول مسابقات آغاز شد.

میزبان مسابقات در آخرین دیدار مرحله گروهی خود مقابل تایلند قرار گرفت.

ترکیب دو تیم

 امارات:اسلام احمد، محمد احمد، اسماعیل الحمدی، قنیم، حسن، خلید، محمد، خلیفه مبارک غنیم، احمد صالح، سالمین

 تایلند: تیراتون بونماتان، میکا چانونسی، دونگدا، تریستان دو، تانابون کسارات، کرایسورن، پرومراک، سیتیفان پوانگچان، سانگ کراسین، سیواروک تدسونگنون، سوفان تانگ سانگ.

  • دقیقه ۸ علی مبخوت بعد برخورد توپ به تیر دروازه تایلند توپ بازگشتی را با ضربه سر وارد دروازه این تیم کرد. این دومین گل مبخوت برای تیم امارات در این تورنمنت بود.
  • در دقیقه ۴۱ تیم ملی تایلند با یک حمله و یک کار ترکیبی از عمق دفاع امارات توانست توسط سیتیفان پوانگچان گل تساوی را به ثمر برساند.
  • نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام رسید. دیگر دیدار این گروه بین ۲ تیم هند و بحریندر نیمه اول صفر صفر مساوی شد.
  • با این نتیجه در گروه اول این مسابقات تیم های امارات، هند، تایلند و بحرین به ترتیب با امتیازات ۵ ، ۴، ۴ ، ۲ اول تا چهارم هستند.
  • در نیمه دوم هم بازی با همان نتیجه پیگیری شد اما دو تیم تلاش گردند تا دروازه یکدیگر را باز کنند. 
  • تیم های ملی فوتبال امارات  و تایلند با 5 و 4 امتیاز به عنوان تیم های اول ودوم راهی مرحله بعدی رقابت های جام ملت های آسیا شدند. 

بیشتر بخوانید:برنامه و زمان دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار