سند توسعه توسط فرمانداران شهرستان‌ها تدوین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار آذربایجان غربی گفت:سند توسعه توسط فرمانداران شهرستان‌ها تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار آذربایجان غربی در جلسه کار گروه اشتغال، سرمایه گذاری و موانع تولید که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان نقده برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان نقده، پتانسیل‌های بسیار بالایی در خصوص سرمایه گذاری دارد،افزود:برنامه ریزی شده که در تمامی شهرستان‌ها به تناوب حضور پیدا کنیم و از نزدیک با مسایل و مشکلات سرمایه گذاران و همچنین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان‌ها آشنا بشویم و اگر مشکل و موانعی در رابطه با تولید و بحث سرمایه گذاری دارند آن‌ها را با حضور خود سرمایه گذاران بررسی بکنیم و نسبت به آن‌ها تصمیمات لازمه را اتخاذ نماییم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار سد حسنلوی شهرستان نقده را یکی از پتانسل‌های خوب جهت سرمایه گذاری دانست.
 
وی در ادامه با اشاره به تهیه سند توسعه توسط فرمانداران در شهرستان‌ها اشاره و ادامه داد فرمانداران موظف شده اند تا ظرف ۱۵ روز سند توسعه را تنظیم و جهت تسطیح مشکلات و دریافت مجوز‌های لازمه اقدام شود.
 
فرامرزی فرماندار شهرستان نقده نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در حوزه شهرستان نقده ۱۱۷ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد افزود : از این تعداد ۶۵ واحد بصورت واحد فعال و ۲۷ واحد بیمه فعال و ۲۵ واحد بصور ت. راکد می‌باشند که در این جلسه جهت رفع موانع و مشکلات کارگاه‌های مذکور اقدام خواهد شد.
 
وی در جواب انتقاد معاون امور اقتصادی استاندار در خصوص عدم جذب سرمایه گذار در سد حسنلو گفت: تا امروز سرمایه گذارانی درخواست سرمایه گذاری در سد را داشته اند و اکنون نیز شخصی با آورده ۳۰۰ میلیلرد تومان حاضر به سرمایه گذاری می‌باشد که سازمان امور آب با این اقدام مخالفت نموده است که در این جلسه قرار شد در خصوص جلب رضایت مدیریت سازمان امور اب منطقه‌ای اقدامات لازمه صورت بگیرد.
 
در ادامه هر یک از سرمایه گذاران به ارائه مشکلات موجود خود پرداخته و بعضی از مشکلات در جلسه رفع و بقیه در زمانبندی مشخص جهت رفع مشکلات و بررسی آن‌ها موکول گردید.
 
انتهای پیام/م
 

سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار به نقده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.