نمایشگاه CES 2019 | دل از دو لپ‌تاپ رده بالا خود رونمایی کرد +تصاویر

شرکت دل نسخه‌های جدید XPS 13 و Inspiron 7000 را با امکانات عالی معرفی کرد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله لپ‌تاپ XPS 13 شرکت دل یکی از بهترین مدل‌های سال شناخته می‌شود، پردازش سریع، طول عمر بالای باتری و طراحی زیبا و کم‌حاشیه صفحه از نقاط قوت این مدل محسوب می‌شوند. اما همواره یک مشکل بزرگ در این مدل وجود داشت که تمام مشخصات خوب آن را زیر سوال می‌برد، شرکت دل به دلیل طراحی باریک حاشیه صفحه مجبور بود تا وب‌کم را در قسمت زیر صفحه نمایش جای دهد، به همین دلیل موقع برقراری چت تصویری یا ویدئو کنفرانس، زاویه دید بسیار بدی از صورت کاربر منتشر می‌شد.

سرانجام بعد از انتقادات فراوان شرکت دل تصمیم گرفت وب‌کم را در جای معمول خود یعنی در بالای صفحه طراحی کند تا زاویه دید تصویر مقابل صورت کاربر قرار گیرد نه این که زیر چانه فرد را نشان دهد.

فناوری

لپ‌تاپ XPS 13

لپ‌تاپ XPS 13 از پردازنده‌های نسل هشتم Whiskey Lake شرکت اینتل استفاده می‌کند که در نسخه‌های i3، i5 و i7 موجود است. رنگ سفید و پشتیبانی از Dolby Vision از دیگر مشخصه‌های جدید این مدل هستند. لولاً این مدل طراحی جدیدی دارد و در عین استقامت بسیار نرم بوده و به راحتی با یک دست باز می‌شود.

فناوری

اما تغییر اصلی قرار گرفتن وب‌کم در بالای صفحه است، مسئولان شرکت دل اعلام کردند که بیش از دو سال است که در تلاش‌ هستند تا بتوانند دوربین را به اندازه ۲.۲۵ میلی‌متر کوچک کنند و در نهایت آن را در حاشیه باریک صفحه جای دهند. به همین دلیل دوربین جدید سیستم امنیتی Windows Hello را دیگر پشتیبانی نمی‌کند و شرکت دل یک حسگر اثر انگشت را جایگزین آن سیستم کرده است. این لپ‌تاپ از ۸ ژانویه وارد بازار شده و قیمت آن ۸۹۹ دلار است.

فناوری

لپ‌تاپ Inspiron 7000 Black

شرکت دل همچنین نسخه جدید لپ‌تاپ Inspiron 7000 Black را معرفی کرد. این مدل به صورت ۲ در ۱ (هم لپ‌تاپ هم تبلت) ساخته شده که خبر از منعطف بودن لولا آن می‌دهد. این لپ‌تاپ مجهز به قلم مخصوص است. همچنین برای یکپارچگی بیشتر در زمان استفاده تنها از صفحه نمایش (حالت تبلت)، پشت صفحه و پشت صفحه کلید به صورت مغناطیسی به هم می‌چسبند تا مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند.

فناوری

این مدل در دو اندازه ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه می‌شود. دل توجه ویژه‌ای به رنگ‌بندی و شفافیت صفحه نمایش داشته و حالت سینما را نیز برای دیدن فیلم‌های سینمایی اضافه کرده است. Inspiron 7000 با پردازشگر نسل هشتم اینتل Core i7-8565U و ۱۶ گیگابایت حافظه رم از پس تمام پردازش‌های سنگین بر می‌آید. حافظه اصلی و پرسرعت SSD در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی نیز در دسترس است. قیمت این محصول اعلام نشده اما دل اعلام کرده که Inspiron 7000 را احتمالاً در ماه می‌ به بازار عرضه می‌کند.


بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد


انتهای پیام/

لپ‌تاپ‌های رده بالای جدید دل

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار