برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان دشت آزادگان

جلسه شورای ترافیک شهرستان دشت آزادگان با حضور معاون فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای ترافیک شهرستان امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه به ریاست زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار دشت آزادگان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان دشت آزادگان

زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار دشت آزادگان در این جلسه بر اجرایی شدن مصوبات این جلسه در وقت زمانی مورد نظر تاکید کرد و گفت: ایمن سازی راه‌های مواصلاتی، ساماندهی پایانه‌های مسافربری، پیگیری خط کشی و نصب علایم راهنمایی و رانندگی، پبشگیری از آبگرفتگی معابر جهت رفع معضل ترافیک، تسهیل در امر تردد دانش آموزان و رفع مشکلات نقاط حادثه خیز شهرستان از مهم‌ترین موضوعات جلسه شورای ترافیک است.

وی در این نشست بر ایمن سازی راه‌های مواصلاتی در شهر‌ها و محور‌های اصلی بازسازی و ساماندهی پایانه‌های مسافربری، تاکسیرانی شهری و روستایی تاکید کرد.

برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان دشت آزادگان

فردوس پناه بیان داشت: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور دارد و انتظار می‌رود با توجه به دستورالعمل‌هایی که در قالب مصوبات جلسات در فرمانداری ارائه می‌شود، مواردی همچون ایستگاه‌های حمل مسافر و مسیر‌های تردد شهرستان بهبود و مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

معاون فرماندار دشت آزادگان اظهار کرد: کارگروه ویژه پیگیری مصوبات جلسات در فرمانداری تشکیل و تمامی مصوبات جلسات تا نتیجه نهایی توسط کارشناسان بازرسی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/گ

تصویب طرح های ترافیکی در شورای ترافیک

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.