دهیاران در توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روستا‌ها نقش تاثیرگذاری دارند

فرماندار ماکو گفت:دهیاران در توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روستا‌ها نقش تاثیرگذاری دارند و باید از تمامی پتانسیل‌های موجود حداکثر استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حسین عباسی فرماندار ماکو، در دیدار با بخشدار مرکزی و تعدادی از دهیاران این بخش با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دهیاران در عمران و توسعه روستا‌ها گفت: دهیاران منتخبین مردم و به نوعی نمایندگان دولت در روستا‌ها هستند و باید با پیگیری اعتبارات مصوب و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در توسعه همه جانبه روستا‌ها تلاش نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت روستا‌های گردشگری در جذب توریسم داخلی و خارجی و کمک به توسعه روستا افزود: دهیاران در توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روستا‌ها نقش تاثیرگذاری دارند و باید از تمامی پتانسیل‌های موجود حداکثر استفاده را ببرند.

فرماندار ماکو بر لزوم رعایت اخلاق و متانت دهیاران در برخورد با ارباب رجوع تاکید و اظهار داشت همه ما برای حفظ آرامش مردم مسئولیم و باید در برابر نیاز‌ها و مطالبات مردم که، ولی نعمتان جامعه هستند مسئولیت پذیر بوده و با مردم صادق باشیم.

جمال کوهی بخشدار مرکزی ماکو هم در این دیدار با تبریک انتصاب حسین عباسی بعنوان فرماندار ماکو گفت: در حال حاضر ۴۸ دهیار برای جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر در روستا‌های بخش مرکزی خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: امنیت شغلی دهیاران از جمله مهمترین دغدغه‌های آن‌ها می‌باشد که با تصویب طرح جامع آن در مجلس می‌توان بیش از پیش از ظرفیت آن‌ها در عمران و توسعه روستا‌ها استفاده کرد.
 
انتهای پیام/م
 

دیدار فرماندار ماکو با بخشدار بخش مرکزی

برچسب ها: استانداری ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.