رئیس کمیته امداد ماکو:

ساخت مسکن مددجویی در ماکو افزایش ۴۶ درصدی داشته است

رئیس کمیته امداد ماکو گفت:در ۹ ماهه امسال ۱۹ واحد مسکن شهری و روستایی برای مددجویان ماکو ساخته شده است.

محمد محمدنژاد، رئیس کمیته امداد ماکو در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۹ واحد مسکن شهری و روستایی برای مددجویان این شهرستان ساخته شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این تعداد مسکن مددجویی با تسهیلات ۸۵۵ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال احداث و به مددجویان ماکو تحویل داده شده است.

رئیس کمیته امداد ماکو با اشاره به برنامه‌های اشتغال مددجویان این شهرستان، بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۳۰ مددجو در ماکو با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه، از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

وی عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال مردم خیر ماکو نزدیک به ۱۵۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

رئیس کمیته امداد ماکو گفت: همچنین مردم نیکوکار این شهرستان از ابتدای امسال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۱۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان ماکو، تصریح کرد: امسال دو هزار و ۶۰۰ مددجوی این شهرستان با ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات، از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کرده اند که که این رقم، نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

محمدنژاد با اشاره به افزایش جمعیت تحت حمایت کمیته امداد ماکو در سال جاری، یادآور شد: از ابتدای امسال ۷۳۴ خانوار در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.

محمدنژاد تاکید کرد: دو هزار و ۳۶۶ خانوار در ماکو تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات و تسهیلات امداد امام (ره) بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/ی

 

دو هزار و ۳۶۶ خانوار در ماکو تحت حمایت کمیته امداد هستند

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.