همزمان با ایام فاطمیه؛

نمایش مدافعان حرم در رزن بر روی صحنه می‌رود

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن از اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با ایام فجر فاطمی در این شهرستان خبر داد.

نمایش مدافعان حرم در رزن بر روی صحنه می‌رودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سیف‌یار، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن از برپایی نمایشگاه کتاب در رزن خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب با ارائه ٢ هزار عنوان کتاب همزمان با دهه فجر در این شهرستان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام کتب این نمایشگاه با تخفیف ٥٠ درصد به فروش می‌رسد اضافه کرد: این نمایشگاه از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه از ساعت ٨ تا ١٨ در سالن اندیشه پذیرای علاقمندان است.

سیف یار در ادامه گفت: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم عصر شعر فجر انقلاب با همکاری انجمن‌های ادبی شهرستان از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: مراسم شبی با قرآن در مساجد جامع شهر‌های رزن، دمق و قروه در جزین با حضور قاریان و حافظان مطرح کشوری و اجرای نمایش مدافعان حرم با همکاری حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در سالن اندیشه، از برنامه‌هایی است که در ایام فجر فاطمی در رزن برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن یادآور شد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ٤٠  عنوان برنامه هم در ٤٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان رزن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

نمایش مدافعان حرم در رزن

 

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.