هم افزایی عامل حل مشکلات خوزستان

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باور هستم که از طریق هم افزایی می‌توان مسائل و مشکلات استان را به خوبی حل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بین مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و شورا‌های شهر و روستا اشتراکات بی‌شماری وجود دارد و این دو می‌توانند به خوبی به همدیگر کمک کنند و باعث ارتقای اثرگذاری همدیگر می‌شوند.

وی افزود: خوزستان از استان‌های با ظرفیت در سطح کشور به شمار می‌رود و لازم است هماهنگی بین نیرو‌های درون استانی صورت بگیرد تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهیم.

گلمرادی عنوان کرد: اگر اختیارات شورا‌های استانی را افزایش دهیم قطعاً مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان که اغلب آن‌ها در حیطه وظایف شورا‌های شهر و روستا است کاهش پیدا می‌کند و نمایندگان مجلس می‌توانند به وظایف کلان خود که در نهایت منجر به توسعه استان می‌شود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مدیریتی شورای استانی خوزستان از روحیه تعاملی بسیار قابل قبولی برخوردار هستند و باید به این مجموعه بها دهیم تا بتوانیم باعث ایجاد اعتمادسازی در بین مردم شویم.

انتهای پیام/م

تلاش مسئولان برای حل مشکلات خوزستان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.