مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان:

سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی استان سمنان ۱۱۲ هزار میلیارد ریال است

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: با گذشت ۹ ماه از سالجاری بیش از ۷۹ درصد سهمیه تسهیلات اشتغال خانگی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل غنیان مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تعهد اشتغال استان سمنان امسال ایجاد ۱۰ هزار و ۶۴۸ شغل است که ایجاد بیش از هشت هزار شغل، با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال، رضایت بخش است.

وی ادامه داد: شغل‌های ایجاد شده در استان سمنان در ۹ ماه امسال ۳۳.۷ درصد مربوط به حوزه صنعت، ۱۶.۵ درصد مربوط به حوزه کشاورزی و ۴۹.۸ درصد مربوط به حوزه خدمات بوده است.

غنیان با بیان این که نرخ بیکاری در استان سمنان ۶.۶ درصد است، بیان کرد: پایین بودن نرخ بیکاری در این استان دستاوردی بزرگی محسوب می‌شود و نشان از اشتغال و رونق تولید دارد.

غنیان با بیان این که سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی استان سمنان ۱۱۲ هزار میلیارد ریال است، اظهار داشت: با گذشت ۹ ماه از سالجاری بیش از ۷۹ درصد سهمیه تسهیلات اشتغال خانگی پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: پیش بینی می‌شود با تخصیص کامل سهمیه تسهیلات اشتغال خانگی، یک هزار و ۱۰۹ فرصت شغلی در این استان ایجاد شود.

انتهای پیام / گ

۷۷ درصد تعهد اشتغال امسال در استان سمنان محقق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.