بازجویان اماراتی توسط دانشجوی انگلیسی از وزارت خارجه انگلیس جاسوسی می‌کردند

متیو هِجِز، دانشجوی انگلیسی که مدتی در امارات زندانی بود از شکنجه توسط بازجویان اماراتی خبر داده و گفت آن‌ها با تهدید و توسل به زور، توسط او از وزارت خارجه انگلیس جاسوسی می‌کردند.

بازجویان اماراتی توسط دانشجوی انگلیسی از وزارت خارجه انگلیس جاسوسی می‌کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، متیو هِجِز، دانشجوی انگلیسی که مدتی در امارات زندانی بود از شکنجه توسط بازجویان اماراتی خبر داده و گفت آن‌ها با تهدید و توسل به زور، توسط او از وزارت خارجه انگلیس جاسوسی می‌کردند.

متیو هِجِز گفت: «حکومت امارات پس از آزادی من قوانین اطلاعاتی خود را تغییر داد تا موارد حساس آن را مسدود و از تحقیق درباره آن جلوگیری کند. بازجویان اماراتی از من خواستند اطلاعاتی از وزارت خارجه انگلیس را در اختیار آنان بگذارم، ولی من از پذیرش این خواسته خودداری کردم.»

وی افزود: «آن‌ها تهدید کردند که من را به یک پایگاه نظامی در خارج از امارات می‌فرستند تا در آنجا شکنجه و تا آخر عمر زندانی شوم. من به اجبار به جاسوسی برای دولت انگلیس اعتراف کردم. ۱۲ ساعت متوالی تحت بازجویی بودم، دو ماه از استحمام منع شدم و چندین بار قصد خودکشی داشتم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار