اجرای ۶۰ برنامه متنوع به مناسبت دهه فجر در شوشتر

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان شوشتر از تدوین و اجرای ۶۰ برنامه متنوع به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آرزو قاسمی، مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان شوشتر با اشاره به تدوین و ۶۰ برنامه متنوع به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این برنامه‌ها با هدف فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت خانواده‌ها به ویژه بانوان، در برنامه ریزی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آشناسازی هر چه بیش‌تر بانوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه زنان در خانواده و جامعه اظهار کرد: اگر زن در جامعه جایگاه اصلی خود را پیدا کند جامعه ما از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌ماند و باید تلاش شود تا با برگزاری برنامه‌های دهه فجر خدمات نظام تبیین و شور و شعور انقلابی که زنان و مردان ما در زمان انقلاب داشتند به نسل جوان منتقل شود.

قاسمی بیان داشت: زنان کشور ما نقش موثری در زمان پیروزی انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی از خود به نمایش گذاشتند که نمونه بارز آن راهی کردن فرزندان به جبهه جنگ و ایستادگی در برابر دشمنان را می‌توان از رشادت‌های زنان ایران اسلامی عنوان کرد.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان شوشتر تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و مسئولان، مسابقات مختلف ورزشی بازدید از تعاونی‌های بانوان، نمایشگاه دستاورد‌های زنان روستایی، کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و کار آفرینی، جشن پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های این دهه توسط کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان هستند.

انتهای پیام/گ

نگاهی به برنامه‌های دهه فجر در شوشتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.