‍ افتتاح ۸۵۷ پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان

معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور گفت: پنج هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی و اشتغالزایی قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه در ۶ استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که سهم سیستان و بلوچستان ۸۵۷ پروژه بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، شهرام اسکندری، معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: پروژه‌های افتتاح شده بیشتر در زمینه‌های مدرسه‌سازی، احداث راه روستایی، آب‌رسانی به روستاها، احداث خانه برای محرومان، ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی دام و طیور، صنایع دستی، در و پنجره‌سازی و بلوک‌زنی است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در شمال و جنوب استان به بهره‌برداری رسید، افزود: برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه در استان حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق اظهار کرد: در سطح استان، خانواده‌های نیازمندی وجود دارد که تحت هیچ نهادی نیستند و نیازمند کمک و یاری هستند، سپاه هم بر اساس رسالت مردمی خود و اجرای فرمان مقام معظم رهبری در رفع محرومیت از منطقه، این تعداد را که ۱۳۰ هزار خانوار هستند، مورد حمایت قرار داده است.

اسکندری با بیان اینکه دولت باید پای کار بیاید و از فرصتی که برای محرومیت‌زدایی مهیا شده است استفاده کند، افزود: همراهی دولت و سپاه سبب می‌شود تا فرآیند محرومیت‌زدایی در منطقه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/پ

محرومیت‌زدایی در منطقه سیستان و بلوچستان

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار