کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

کارلوس کی روش درحساسترین روزهای کاری خود در ایران با مسئولان فوتبال کلمبیا توافق کرد تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش در روز های واپسین در ایران نه خودش آرامش داشت و نه به فوتبال آرامش داد و همین موضوع باعث شد او تصمیم خود را برای جدایی از ایران بگیرد، اما باید گفت مسئولان ما هم تمایلی به ادامه همکاری با کی روش نشان ندادند و همین موضوع یکی از گلایه های کارلوس کی روش بود.

کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

کی روش در میان معدود پیشنهادات سرمربی گری کشور کلمبیا را انتخاب کرد و به احتمال فراوان وی بزودی قرارداد خود را با مسئولان فوتبال کلمبیا امضا می کند.

کی روش آرامش را این روزها در سرزمین قهوه کاران جستجو می کند و شیرینی حضورش در ایران را چاشنی قهوه ای تلخِ تلخ برای جام جهانی ۲۰۲۲ می کند.

کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

کارلوس خوب می داند که آرامش قهوه قابل قیاس با شیرینی حضور در ایران نیست، اما ماجرا از این قرار است که کارلوس می رود تا بگوید "رفتم قبل از اینکه بگویید بروم".

قهوه خوران در سرزمین قهوه کاران شاید تنها آرامش کی روش در روزهای پیش روست.

فوتبالدوستان کلمبیا صبرشان به اندازه مهمان نوازان ایرانی نیست و زود لبریز می شود.

کی روش در بازی یک فنجان قهوه و یک دنیا استرس!

قهوه کاران اگر باب میلشان نباشید مجازاتتان می کنند و کارلوس باید بداند آنها رئیس فدراسیون نمی خواهند، یک مربی برای روز های درخشش در چمن سبز می خواهند و آنجا سرزمینی است که باید تاکتیک را عوض کرد و قهر و ناز خریدار ندارد.


بیشتر بخوانید:

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

مبلغ قرارداد کی روش با کلمبیا افشا شد

کلمبیایی‌ها برای امضای قرارداد با کی روش وارد امارات شدند


انتهای پیام/

توافق کارلوس کی روش با مسئولان فوتبال کلمبیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۶:۲۴ ۲۶ دی ۱۳۹۷
به عنوان یک ایرانی که همیشه باید جانب انصاف را رعایت کند درجواب به نویسنده ی این متن باید بگویم که
1- شما نگران کیروش و مجازات کلمبیایی ها برای او وقوانینشان نباشد.مربی بزرگی همچون کی روش راه خود را بهتر میداند اطمینان دارم در کلمبیا هم موفق خواهد بود.شما لطفا نگرا فوتبال کشور خودمان باشید که بزودی جای خالی این مربی حس خواهد شد و معلوم خواهد شد که ایا بدون کی روش هم این تیم باقی خواهد ماند یا خیر
2-ارزش هرکس به عمل اوست/چرا به یاد نمی آوریم که فوتبال ما جه جایگاهی داشت؟قبل از کیروش باره ها وبارها اشک این ملت بخاطر شکست ها و بازی های ضعیف درمی امد.هرفوتبالیست در زمین خود یک سرمربی برای خودش بود و حتی اطمینان کافی برای پیروزی دربرابر تیمهای ضعیف عربی راهم نداشتیم
اما حالا تمام ایرانی ها به این تیم اتخار میکنند و همه با قدرت وخیال راحت نه تنها به مصاف تیم های عربی میرویم حتی از قدرتمندترین تیمهای دنیا مانند اسپانیا وپرتقال هم هراس نداریم نداشتیم.
بنا براین اگرهم اقای کیروش حرفهایی زده که به مزاج عده ای خوش نیامده به هیچ وجه این انصاف نیست که از موفقیت های و تلاش های بی نظیر او درتاریخ فوتبال ایران چشم پوشی کنیم و بدنبال حرف های خاله زنکی این و آن باشیم
آخرین اخبار