۱۱۰ طرح اشتغالزایی بنیاد مستضعفان در ملکشاهی مصوب شد

فرماندار ملکشاهی گفت:۱۱۰ طرح با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعغان تصویب شد.

110 طرح اشتغالزایی بنیاد مستضعفان در ملکشاهی مصوب شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان ملکشاهی گفت:۱۱۰ طرح با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعغان تصویب شد.

تاسمه افزود: این طرح‌ها شامل دامپروری، خدمات فنی، کارگاه‌های تولید صنایع دستی، کارخانه تولید سیم و کابل، هتل و رستوران، مشاغل حوزه گردشگری و مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها که بیش از ۱۵۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارند، مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان پرداخت می‌شود.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: امسال نیز و در قالب طرح‌های اشتغالزایی فراگیر و روستایی دولت (سامانه کارا) بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به مردم این شهرستان پرداخت شده که برای ۳۷۲ نفر شغل ایجاد شده است.

تاسمه با بیان اینکه با استقرار بنیاد مستضفان در این شهرستان روند توسعه منطقه شدت گرفته یادآور شد: سهمیه شهرستان از محل تسهیلات اشتغالزایی بنیاد مستضعفان سال جاری ۱۵۰ میلیارد ریال است و این رقم در سال آینده بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/با

سهمیه شهرستان ملکشاهی از محل تسهیلات اشتغالزایی بنیاد مستضعفان

 

برچسب ها: اشنغالزایی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.