فرمانده انتظامی استان مرکزی:

لزوم ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها / استان مرکزی در شاخص امنیت رتبه مطلوبی در کشور دارد

کیومرث عزیزی گفت: بهره مندی از نظرات و پیشنهادات مرتبط با مسائل نیروی انتظامی و دانش افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط، از دیگر اهدافی است که در این همایش‌ها پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان مرکزی در اراک،گفت: ارتقا و حفظ امنیت اجتماعی از مطالبات مردم و هر نظام از پلیس است و پلیس تلاش دارد در این مهم به خوبی وظایف و ماموریت خود را انجام دهد؛ البته با کمک و مساعدت مردم این امر میسر و موثر است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان مرکزی با هدف ارزیابی اقدامات انجام شده، چه در حوزه ستادی، چه در حوزه اجرایی و عملیاتی و پیش‌بینی ماموریت‌ها تا پایان سال و تبادل نظر و بررسی‌های آموزشی مورد نیاز دنبال می‌شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: بهره مندی از نظرات و پیشنهادات استادان دانشگاه و مدیران دستگاه قضایی مرتبط با مسائل نیروی انتظامی و دانش افزایی و بصیرت افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط، از دیگر اهدافی است که در این همایش‌ها پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: همچنین در این همایش یک روزه نقاط ضعف و قوت در ماموریت‌ها و کار‌ها مورد نقد و بررسی قرار گرفت که قرار شد نقاط ضعف با توسعه آموزش‌های لازم مدیریتی برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

عزیزی تصریح کرد: امیدواریم در مجموع دستاورد‌های همایش بتواند موجب برنامه ریزی بهتر و علمی‌تر برای ارتقای سطح امنیت در جامعه و رفع دغدغه‌های مردم شود که البته در این راستا کمک و مساعدت مردم می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف نیروی انتظامی که همانا برقراری نظم و امنیت در جامعه است، یاری دهد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی هم اکنون از نظر شاخص امنیت در کشور از جایگاه خوب و مطلوبی برخوردار است و بخشی از این مساله به خود مردم برمی گردد که قوانین، مقررات و هنجار‌های اجتماعی را رعایت می‌کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر نزاع در کشور یکی از جرائم شایع است، اما در استان مرکزی خوشبختانه طی چهار سال اخیر، چه نزاع فردی و چه نزاع جمعی کاهش داشته است.

انتهای پیام/ب

همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان مرکزی در اراک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.