فرماندار چالدران؛

بنیاد مسکن از ظرفیت بنیاد علوی استفاده کند

فرماندار چالدران گفت: بنیاد مسکن از ظرفیت بنیاد علوی در جهت توانمندسازی و اجرای پروژه‌های خود در شهرستان استفاده نماید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد زاده فرماندار چالدران در دیدار با نماینده مردم شهرستانهای ماکو،چالدران،شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد مسکن استان با اشاره به پراکندگی روستا‌های این شهرستان و مشکل مهاجرت در روستا‌ها بر مدیریت حمایت از روستائیان بویژه در مناطق صفر مرزی تاکید کرد و گفت: خدمات بسیار ارزنده بنیاد مسکن در روستا‌ها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها، تثبیت جمعیت در روستا‌ها و ساماندهی و رفع مشکلات روستائیان شده است.

محمدزاده همچنین با اشاره به مشکلاتی از جمله احداث دیوار ساحلی برای روستا‌های در معرض خطر سیل، مقام سازی خانه‌های روستائی، اجرای طرح هادی در روستا‌های که عملیات گاز رسانی در آن‌ها به اتمام رسیده، بازنگری در طرح هادی روستا‌ها گفت:لازم است بنیاد مسکن از ظرفیت بنیاد علوی در جهت توانمندسازی و اجرای پروژه‌های خود در شهرستان استفاده نماید.

وی همچنین با اشاره به اتمام مطالعات لازم برای جابجائی روستا‌های بغلچی و مخمور که در معرض رانش زمین قرار دارند خواستار ارائه تصمیمات کارشناسی و تسریع در جابجائی این دو روستا شد.

شریف پور نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز بر اجرا و تکمیل طرح هادی در روستا‌های شهرستان بویژه در روستای سعدل، عرب دیزج، قرنقو و زاویه سفلی تاکید کرد و افزود: بنیاد مسکن همچنین مشکلات مربوط به روستای مخور را نیز بررسی و رفع نماید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی نیز با تاکید بر مشارکت حداکثری روستاییان در عمران و آبادانی مناطق روستایی گفت: تاکنون ۷۵ هزار واحد مسکن روستایی استان در بیش از ۵۰۰ روستا مقاوم سازی شده است.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار نماینده مردم شهرستانهای ماکو،چالدران،شوط و پلدشت با فرماندار چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.