معاون وزیر آموزش و پرورش:

الویت در نوسازی مدارس، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

معاون وزیر آموزش و پرورش در بازدید از پروژه عمرانی آموزشی و ورزشی محلات گفت:الویت در نوسازی مدارس، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه دیدار از پروژه عمرانی آموزشی و ورزشی نیمه تمام شهرستان محلات  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: درحوزه نوسازی مدارس تعداد زیادی پروژه نیمه تمام با کاربری آموزشی، پرورشی و ورزشی داریم که الویت در نوسازی مدارس، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که نمونه آن به وفور در شهرستان محلات دیده می‌شود.

رخشانی مهر افزود: این پروژه‌ها، پروژه‌های نیمه تمامی است که خیرین زحمت کشیده و بخشی از این پروژه‌ها را پبش برده اند و همینطور پروژه نیمه‌تمامی است که از محل منابع استانی و منابع ملی تامین اعتبار شده و ما اتمام این پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: الویت پروژه نیمه‌تمام آموزشی و ورزشی و همینطور تکمیل یک استخر نیمه تمام در شهرستان محلات در دستور کار قرار دارد که به همراه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیر ساز و به تاکید بر تکمیل این پروژه‌ها است.

دولت بر پروژه‌های مشارکتی تأکید زیادی دارد

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دولت بر پروژه‌های مشارکتی تأکید زیادی دارد و طی سال آینده در لایحه بودجه ۹۸ ، هزار میلیارد تومان بابت پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز و مشارکتی اعتبار در نظر گرفته شده است که اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند اتفاق  خوبی در این حوزه خواهد افتاد.

وی با اشاره به بودجه ۹۸ افزود : بودجه ۹۷، هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان بود که ۱۱۰ درصد آن حدود هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان را گرفتیم که به بعضی پروژه‌های نیمه تمام در استان‌ها و مناطق مختلف کشور کمک کرد و اکنون عملیات اجرایی تکمیل آنها شروع شده است.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: در مورد بودجه ۹۸ تا در مجلس تصویب نشود نمی‌توان در خصوص آن نظر داد، اما عددی که از دولت به مجلس رفته هزارو ۸۵۰ میلیارد تومان است که نسبت به لایحه ۹۷ سه برابر شده و نسبت به مصوبه ۹۷ حدود سیزده درصد رشد داشته است.

سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس هم در حاشیه این بازدید گفت: مجلس زمینه خوبی را برای عزیزانمان فراهم کرده و امیدوارم بودجه‌ای که معاون وزیر گفت: هر چه سریعتر تخصیص پیدا کند و پروژه‌های خیر ساز که ۵ مورد در دلیجان و تعدادی هم در شهرستان محلات تکمیل و کارگاه‌ها هرچه سریعتر فعال شود.

رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به محلات به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان محلات از پنج پروژه عمرانی آموزشی و ورزشی نیمه تمام بازدید کرد و بر تکمیل این پروژه‌ها با الویت پروژ‌های نیمه تمام آموزشی و ورزشی تا کید کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر محلات؛

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.