در ارتفاعات زردکوه:

هفت روستایی گرفتار در برف و کولاک نجات یافتند

هفت روستایی گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات زردکوه، با همکاری و تلاش مردم محلی و گروه‌های امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: هفت روستایی گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات زردکوه در این شهرستان، با تلاش و همکاری مردم محلی و گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نجات یافتند و به کانون خانواده‌های خود بازگشتند.

وی ارتفاع کنونی برف در گردنه‌های این شهرستان را دو متر و نیم اعلام کرد و افزود: بارش برف، مسیر ارتباطی بسیاری از روستا‌ها را مسدود کرده است و مردم منطقه باید در تردد‌های خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

زمانپور با بیان تردد بسیار کند در محور‌های مواصلاتی کوهرنگ اضافه کرد: تردد از گردنه‌های چری و شاه منصوری ممنوع است و باید از سفر‌های غیر ضروری به این منطقه خودداری شود.

وی همچنین از تشکیل کمیته بحران در کوهرنگ خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی محور‌های مواصلاتی، موقعیت کوهستانی و بارش شدید برف، با پیگیری مسئولان استانی، هفت دستگاه ماشین سنگین برف روبی به تجهیزات راهداری شهرستان اضافه شد.

گفتنی است: هفت روستایی گرفتار در برف و کولاک در ارتفاعات زردکوه، از اهالی روستای دهناش بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ بودند که دو تن آنان، از سه روز گذشته و پنج تن دیگر از صبح روز گذشته گرفتار و مفقود شدند، و شامگاه گذشته چهارشنبه ۲۶ دی ۹۷ نجات یافتند.

انتهای پیام/ش

نجات هفت روستایی گرفتار در برف و کولاک

برچسب ها: امداد و نجات ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار