رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد خبر داد؛

اجرای طرح مرمت، تعمیر و نگه داری آسفالت شهری به جای تعویض آن

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: با اجرای طرح مرمت، تعمیر و بازسازی آسفالت‌ها هزینه‌های شهری ۱۰ میلیارد کاهش می یابد.

اجرای طرح مرمت، تعمیر و نگه داری آسفالت شهری به جای تعویض آسفالت‌هامحسن عباسی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: با اجرای طرح مرمت، تعمیر و نگه داری آسفالت شهری به جای تعویض آن سالانه حدود ۱۰ میلیارد تومان در هزینه‌های شهری صرفه جویی می شود.

عباسی افزود: مشکلات زیست محیطی، افزایش قیمت قیر، تولید نخاله ناشی از جمع آوری آسفالت خیابان‌ها و اختلال در رفت و آمد شهروندان از جمله مشکلات تعویض آسفالت‌های شهری است که می توان با اجرای طرح مرمت، تعمیر و آسفالت خیابان‌ها از بسیاری از این مشکلات جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مرمت و نگه داری آسفالت شهری تمام خیابان‌های شهر اسکن و شناسایی و شناسنامه دار شده و ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای آن تهیه و بت پیمانکاران بخش خصوصی مذاکره و تا ماه آینده عملیات تعمیر آسفالت در سطح گسترده عملیاتی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد :طرح مطالعه و امکان سنجی نگه داری، تعمیر و مرمت آسفالت شهری از ابتدای تابستان آغاز و مراحل آزمایشی و مقدماتی آن طی شده و با نزدیک شدن به پایان سال به طور جدی پیگیری و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

کاهش ۱۰ میلیاردی هزینه‌های شهری با اجرای طرح مرمت، تعمیر و بازسازی آسفالت‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.