پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های صدا و سیما در همدان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها خواست، از ظرفیت رسانه ملی برای کمک به توسعه استان در ابعاد مختلف بهره گیری کنند.

پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های صدا و سیما در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در پنجمین نشست مجمع روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی استان همدان با تشریح دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در بعد فرهنگی و رسانه‌ای گفت : یکی از این این دستارود‌ها پوشش کامل فعالیت ۳۶ شبکه تلویزیونی و ۱۶ شبکه رادیوئی در استان است که تا ۹۹ درصد پوشش فنی آن در کل استان محقق شده است.
وی همچنین گفت : رسانه ملی پس از انقلاب با ایجاد شبکه‌های تخصصی برای همه قشر‌ها و نسل‌ها به تناسب نیاز و سلیقه آنان هم شبکه راه اندازی کرده و هم برنامه سازی کرده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت : شبکه استانی همدان کامل در خدمت توسعه استان در همه بخش هاست و از مدیران روابط عمومی انتظار است خدمات ارائه شده به مردم، نظام و انقلاب را در همه بخش‌ها در قالبی هنرمندانه برای اطلاع افکار عمومی و مردم در اختیار این رسانه قرار دهند
دهقان نیری افزود : برای کمک به توسعه شهرستان‌ها به هر شهرستان یک ساعت برنامه تلویزیونی اختصاص داده شد است که همه ظرفیت‌های شهرستان‌ها دیده شده است.
ربانی مهر، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان هم گفت : سند اطلاع رسانی استان تدوین و ابلاغ شده که در این سند محور همکاری‌های رسانه‌های خبری، تصویری، مکتوب و خبرگزاری‌ها با مجموعه دستگاه‌های اداری و اجرائی دیده شده است.
انتهای پیام/د.ا

پوشش گسترده صدا و سیما مرکز همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار