براساس اعلام سازمان هواشناسی؛

برف و باران کل کشور را در بر می گیرد/ احتمال رگبار برف در تهران + جدول

گستره فعالیت سامانه بارشی به صورت برف و باران همراه با اُفت ۸ تا ۱۰ درجه ای دما، کل کشور را در بر می گیرد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی، گستره بارش‌ها علاوه بر نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، به تدریج شرق، شمال شرق و مناطق جنوبی کشور را فرا خواهد گرفت به جز جنوب شرق کشور، گستره فعالیت سامانه کل کشور را در برمی گیرد و بارش‌ها به صورت برف و باران همراه با اُفت ۸ تا ۱۰ درجه دما در نیمه شمالی به جز شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

روز پنج شنبه غرب خلیج فارس و روز جمعه تنگه هرمز، مرکز و شرق خلیج فارس مواج و طولانی خواهد بود همچنین اواخر وقت پنج شنبه و روز جمعه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه عمده فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال شرق کشور، سواحل دریای خزر و به صورت خفیف‌تر در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود، در این روز بارندگی در غالب مناطق به صورت برف با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران همراه با وزش باد خواهند داشت.

این سامانه سبب کاهش قابل ملاحظه دما بین ۸ تا ۱۲ درجه در شمال شرق و شرق کشور خواهد شد.

شنبه بارندگی در شرق سواحل دریای خزر، بخش‌های جنوبی دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و نوار شمالی شرق کشور به صورت بارش پراکنده برف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا اواسط هفته ماندگار خواهد شد.

برف و باران کل کشور را در بر می گیردبرف و باران کل کشور را در بر می گیردبرف و باران کل کشور را در بر می گیرد

برف و باران کل کشور را در بر می گیرد

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ۲۷ دی ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار