دبیر هیئت فوتبال شهرستان یزد خبر داد؛

برگزاری لیگ فوتبال بزرگسالان شهرستان یزد در سال آینده

دبیر هیئت فوتبال شهرستان یزد گفت: لیگ فوتبال بزرگسالان یزد در سال آینده بعد از ۱۲ سال با حضور بیش از ۵ تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حمیدرضا پایدار دبیر هیئت فوتبال شهرستان یزد با اشاره برگزاری لیگ فوتبال بزرگسالان  شهرستان یزد در سال آینده، گفت: برنامه‌ ریزی هایی در زمینه استعداد یابی و فعالیت بر روی مدارس فوتبال  کردیم و هم اکنون مسابقات لیگ شهرستان را در رده های  سنی مختلف با حضور بیش از ده تیم در حال برگزاری است.

پایدار از برگزاری کلاس‌های آموزشی و دانش افزایی جهت قضاوت داوران در لیگ‌های شهرستان یزد با حضور بیش از ۵ تیم  خبر داد و افزود: از طریق استعداد یابی آموزش و پرورش وبرنامه‌های هیئت تا ۵ سال آینده حدود ۵۰ داور را به فوتبال شهریزد جهت قضاوت به بدنه داوری فوتبال شهرستان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در شهر یزد با کمبود داور روبرو هستیم ، افزود: برای جبران این کمبود جلساتی را با آموزش و پرورش در راستای استعداد یابی داوران برگزار کردیم که قرار است از طریق آموزش وپرورش داورانی دارای فیزیک مناسب و علاقه‌مند را انتخاب و کلاس‌های آموزشی و دانش افزایی را برای آن‌ها برگزار می کنیم. 

دبیر هیئت فوتبال شهرستان یزد گفت: در حال حاظربا کمبود بازیکن برای بازی در تیم‌های یزد در لیگ‌های بالای کشور مواجه هستیم که با افق چشم انداز هیئت فوتبال شهرستان یزد در ۵ سال اینده لیگ برتر بزرگسالان شهر یزد با حضور بیش از ۱۰ تیم برگزار می شود که ۲۵۰ بازیکن را تحویل فوتبال شهر یزد می دهیم.

انتهای پیام/ی

لیگ بزرگسالان فوتبال شهرستان یزد در سال آینده برگزار می شود

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.